Kullersten på västerrabatten

Sådärja - nu har jag lagt lite kullersten runt västerrabatten/rabatterna (och sått lite gräs). Har en hög kvar för österrabatten plus för klematisarna utmed staketet (får fixas i påsk). Dessutom har jag bestämt ha en dubbel odlingskrage på stenplattorna med italienska sallader/grönsaker från Gourmet Garage. Med en och annan blåklint :) Tänker 180x60. Blir nog bra.

Har nog aldrig längtat så mycket efter en påskledighet som nu. Jag älskar mitt nya jobb - missförstå mig inte. Men att se plantorna spira är magiskt. Dessutom har jag jag världens bästa hunddagis för min lilla snutta Alice. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Fiiiint!

2011-04-19 @ 22:32:03
Postat av: Birgitta

OJ oj... vad fint det blir. Men JAG har haft nåt som liknar svår träningsvärk i ett par dagar. Borde ju varit du ju ;-)

2011-04-20 @ 08:41:56
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Jag som är nybörjare blir så klart nyfiken när du pratar om italienska sallader. Vad är skillnaden?

Sov gott

2011-04-20 @ 21:53:58
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0