Tidig morgon

Ojoj inte ens fåglarna har vaknat än! Alice sover sin skönhetssömn och jag dricker mitt nymalda morgonkaffe!

Mitt bloggande kommer nog inte bli lika flitigt framöver :) Så jag kommer flytta tillbaka trädgårdsdrömmarna till denna blogg och låta Jardin et Pastis vila.

Planer för trädgården till helgen blir i alla fall:
Bort med alla buskskelett
Anlägga rabatter
Plantera

Ska bli skoj! Får hjälp med buskskeletten tackolov! Sedan är det en massa dagar i påsk som kan ägnas åt trädgård! :)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vad bra att vi får följa trädgårdsarbetet

Är så kul när man får vara med hela vägen

2011-04-14 @ 19:07:22
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack du goda - ja det får vi! Och det känns rätt akut att ta tag i det för hela trädgården ser ut som en byggarbetsplats... inte sååå mysig just nu!

2011-04-15 @ 06:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0