Ljuvligt morgonkaffe i ösregnet

Så är då ordningen återställd - regnet vräker ner och det känns som höst. Men jag ger mig inte: njuter av varenda sekund utomhus - trots regnet. Enda regn-bekymret just nu är att min spirande Bering Renaissance-knopp förmodligen kommer ruttna bort...
Några morgonbilder!

Nybryggt kardemummakaffe med mjölk är gudomligt!



Den underbart sprakande elden plus ett litet citronellaljus ger stämning (och P1 i bakgrunden)

Närmare titt på spaljen - New Dawn en tålig dam. I bakgrunden min Bering Renaissance som jag tyvärr tror kommer gå hädan (alltså knoppen)


Den är verkligen inte vacker men mycket effektiv :) En mer estetisk lösning planeras till nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0