Rosor, blyblomma och obekväm trädgårdsstol

Liten kvällsrunda i trädgården!

Min Bering Renaissance har en massa knoppar men imorgon kommer skyfallen och åskan tillbaka. Förhoppningsvis klarar de sig!  Det hade ju varit kul att se hur en normalt utslagen blomma såg ut! :)





Alohan - alltid lika vacker



Blyblomman blommar äntligen! Bara en blomma har slagit ut so far men många är på gång!





Som jag sagt tidigare, New Dawn är otroligt tacksam! På något sätt tycker jag hon ser ut som vispad grädde! :)



Till sist: mitt FELKÖP med stora bokstäver. Ok, billigt på Blocket. 300SEK. Men den går inte att sitta i utan att man får ryggskott. Men trevlig ser den ju ut! Kommer från Jysk ursprungligen. Eller NÄ: den kommer från Rusta :)



Imorgon får jag laddare till "den fina kameran" - kanske blir det bättre bilder då?

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Stolen SER bekväm ut i alla fall :-). Stackars du, den här sommaren var bedrövlig och din lilla trädgårdsodling har verkligen inte kunnat visa sig från sin bästa sida. Men de där småblommorna ser underbara ut. Ta många kort och njut i vinter!

Kram

2011-08-23 @ 21:38:47
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Ann Margret

Fina bilder. Jag minns en av våra rosor som bara blev brun och ruttnade när det regnade. Så trist. Har ingen aning om vad den hette, vi fick tre stycken av några vänner men två klarade inte snövintern på Österlen.

2011-08-23 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0