17 år att anlägga en trädgård

Igår kväll kom min gode vän Peter för att hjälpa mig sätta upp 2 dragspelsspaljéer som jag haft liggande ett bra tag. Nu när min New Dawn formligen fått fnatt o växer som besatt började det bli akut. Så han kom, borrade och skruvade och nu är de uppe!

Peter tittade sig omkring när han kom - och sa: "det sägs att det tar minst 17 år innan man får den trädgård man vill ha". Ja det gör det nog :) Fast min lilla täppa har kommit en bra bit på vägen dit på bara erhm... ett år snart. Tankarna började ju redan när vi bestämde oss för att byta lägenhet Camilla och jag. Sedan när jag flyttade in i oktober/november så traskade vi runt Alice och jag och planerade och planerade.

Morgonbilder från en dimmig trädgård!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0