Ommöblering i trädgården

Har haft Anjas goe kompis Peter på besök - helt härligt eftersom jag inte är människa att gräva själv just nu. Ja inte heller människa att gå. Och jag hade bestämt att möblera om lite i min trädgård/täppa! Så Peter hjälpte mig att gräva - och tack-gode-gud för jorden var STENHÅRD. Men nu har jag flyttat en klängros som inte trivdes där den stod och om en liten stund ska jag flytta en myskmalva också. Sedan får det vara bra för denna gång! :) Bilder till helgen. Befarar att rosen dör (hoppas inte sååå klart!)... för när jag planterade så stötte jag plötsligt på STENHÅRD jord... fast det kan knappast vara stenar... utan snarare betongifierad jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0