Fler trädgårdsdrömmar

God morgon! Alice väckte mig otroooligt pigg med en massa pussar kvart i 6... bara för att hoppa ner, lägga sig på Ludde och skönt somna om! Men jag gick upp såklart :-)

Idag stundar: mer trädgårdsplanering. Inser att några verktyg REDSKAP kommer behövas. Spade är nog bra :) Och spett. Och så någon snäll människa med starka muskler. Tror jag ska börja min rabatt där rosen står idag - i liten skala alltså. Och flytta rosen. För det bör man ju kunna göra. Får konsultera min personlige rosexpert :)



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag undrar om inte rosen är lite för ung att flyttas på än. Kanske vänta ett år till? Men bra att konsultera experter :-)

2011-03-17 @ 09:12:19
Postat av: Lotta

Jao - ska höra med Sven :)

2011-03-17 @ 10:31:32
URL: http://gladaalice.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Köhlqvist

Oj då Hittar du någon med muskler kan du skicka hit den personen sen. Behöver hjälp med kartonger i förrådet

2011-03-17 @ 11:13:33
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Lotta

Absolut :)

2011-03-17 @ 11:18:58
Postat av: Ann Margret

Petmoster på Österlen hävdar att det heter redskap när det handlar om sådant man använder i trädgården. Verktyg är hammare, borr o sånt. Råkade nyligen ut för ett missförstånd. En bekant ville kvitta flyttkartonger mot "verktyg", men det visade sig att hon menade trädgårdsredskap.

2011-03-17 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0