Lillasyster

Jag bara vet det! Alice VILL ha en liten lillasyster och hon har faktiskt fått HALVSYSKON! De är söta ljuvliga underbara och Alice hade tyckt det varit så SKOJ!!!! Och jag pratade med uppfödaren igår och hon tyckte också att Alice skulle få ett syskon.

Meeen... det går ju inte :( Jag vet ju inte hur jag arbetar i framtiden och att ha två hundar på Alice älskade dagis är kanske att ta i, det är ju inte helt gratis (ääääven om det inte är dyrt för vad man får!). 

Hm.. sugen är jag allt :)

Här kommer en bild på ett litet syskon! Förstår ni mig? :)

Jag förmedlar gärna kontaktinfo till uppfödaren!

Alice syskon
Foto: Birgitta Larsson

Och så dagens "god-morgon-bild-på-Alice"! DJUP koncentration på beeenet!

alice

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Alltså, den lilla är fantastiskt söt. Helt otroligt söt. Hade jag råd skulle jag ta henne direkt.:-)

2011-03-03 @ 09:28:12
Postat av: Ann Margret

Alla valpar är otroligt söta. Det är livsfarligt att titta på valpar. Men som du säger är det väl inte läge nu?

2011-03-03 @ 10:11:41
Postat av: lisbeth köhlqvist

Åååå man bara smälter. Hälsa Alice och ha en bra dag

2011-03-03 @ 11:24:24
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0