Min lilla räka löper!!

Nu äntligen har Alice första löp kommit igång!

Kommentarer
Postat av: lisbeth köhlqvist

Ska bli kul att följa Alice. Har för tillfälligt inget eget djur, men älskar dom. Tillsvidare får jag nöja mig med Alice

2011-03-05 @ 12:38:41
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Ann Margret

Vad skönt att det kom igång!

2011-03-05 @ 17:53:29
Postat av: Birgitta

Vad då äntligen? Löpet är ett mög. Mischa blöder som attan och på sina liggunderlag går ju inte att städa. Och ingen idé att tvätta innan hennes löp är slut heller. Nä, löpet är skräp. Som tur är löper hon bara en gång om året.

2011-03-06 @ 11:52:36
Postat av: Lotta

Jo för mig är det äntligen faktiskt :) Att det satt igång betyder att det snart är över. Hon har haft PMS i några veckor nu...

Postat av: Birgitta

Aha-ja, då begriper jag.

2011-03-06 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0