Härlig söndag med nya planer

En riktigt skön söndag! Aktiv, flitig, positiv och allmänt najs! Städning hemma, lampkupan ligger i disken nu! Alice är nöjd och glad och jag har dessutom både fikat med Sven OCH jobbat! Alice blev sååååå lycklig men undrade såklart var MALTE var... Han var i YNGSJÖ?!

Iaf - lite planer börjar ta form. För trädgården alltså. Jag skall minska min blöta skuggiga österrabatt till ungefär hälften! Så nu är det bestämt. Så gräs (eller ris... som då ska stå i vatten). Läste en härlig blogg idag - en väninnas väninnas dotter skriver. Så härlig!

Den finns här: http://charlottehelaaret.blogspot.com/

Annars inget nytt.... regnet har vräkt ner (vi är vana nu nere i Skåneland), åskan har mullrat oroväckande nära... men nu skiner solen och det känns som sommar!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hur skulle livet se ut om man inte hade planer? Tror att många av oss skulle skrumpna ihop helt. Härligt att höra om dina. jag blir lite peppad av det. just att du kan se så långt fram och ändå längta

Kram på dig

2011-09-11 @ 21:45:45
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja man måste ha planer - kruxet är ju att både ha planer och att leva i nuet - men jag gör mitt bästa :) Vad kul att du blir peppad!

2011-09-12 @ 08:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0