Nu börjar jag längta till våren

Jag vet - man ska fånga dagen o så. Men jag längtar ändå till våren för då kommer min trädgårds 2:a säsong och den kommer bli riktigt spännande. Men först är det höst och sedan vinter och det kommer säkert många härliga stunder då också med en massa snö och ljuslyktor och mys. Låt oss hoppas att vintern blir något mindre bister än den föregående - även om jag tvivlar. Som tur är har jag ICEBUG-kängor så jag och Snuttis kan gå säkra på halt underlag. Det är mina andra icebugkängor - de första slet jag ut (tog väl en tre år eller något med MYCKET slitage).

Dagens "vill ha":


Christopher Marlowe



Bild: Flora Linnea
Cornelia


Bild: Rose Roses

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Då är vi två. Kan köpet av vår sommarstuga/året runt hus gå i lås under vintern har jag en egen trädgård

Det är några år sedan så blir det av nu ska jag engagera mig bättre nu när jag inte jobbar

Ha en fin kväll

2011-09-26 @ 19:22:36
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0