Gruvligt eftersatt trädgård

Efter att jag blev krasslig så har trädgården vuxit igen! Det låter ju nästan för bra för att vara sant men stämmer. Gräset växer (ja alltså inte överallt, fortfarande stora kala fläckar) och där det växer är det så högt att jag måste använda trimmern! Där det inte växer... ja där får jag ju åtgärda det på något sätt.
Förhoppningsvis kommer jag kunna pilla lite i trädgården i helgen men jag tar det lugnt. Siktar på mer arbete nästa helg. Nya bilder om en dryg vecka alltså.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Härligt att du är på benen igen. Ta det lugnt nu så det inte blir återfall.

I värsta fall kanske du får köpa dig en lite bit färdig gräsmatta. Verkar ju vara full fart på större delen

Ha en bra kväll

2011-05-06 @ 13:41:02
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Det verkar som om den värsta sjukdomen är över. Skönt. Hoppas du får pilla i trädgården liiiite i alla fall. Vet ju hur mycket du gillar det.

Kram

2011-05-07 @ 10:40:09
URL: http://chessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0