Morgonstund har guld i mund

God morgon!

Solens strålar har ännu inte nått fram till min lilla täppa (men de kommer faktiskt idag hurra!).

Perennrabatten - den jag är allra minst nöjd med. Den har också sämst ljusförhållanden i hela trädgården. Skall ses över till våren. 



Fast denna lilla klematis verkar ta sig - dock inga blommor i sikte!



När en god vän får sin balkong renoverad har han placerat några krukor hos mig



Fast denna kruka är min - några liljor



Pallkragarna från kortsidan. Längst fram blå blyblomma (massa knoppar äntligen!), sedan rosenkronill (inga knoppar) och så dold: en pion



Pallkragarna framifrån - klematis o New Dawn



Och till sist: Bering Renaissance i förgrunden och Mme Boll i bakgrunden



Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Fint , fint, fint!

2011-08-06 @ 11:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0