En härlig dag

Vilken ljuvlig dag vi hade i Lund igår! Vindstilla, solsken, fågelkvitter, varmt - helt enkelt en perfekt ledig dag! Dessutom välbehövligt frisörbesök och dotter som klippte min gräsmatta! TACK!

Gräsmattans status är: tillfrisknande. Men det kommer nog ta minst en säsong innan den blir bra. Under trädet är det svårt att få gräset att växa dock - vet inte riktigt hur jag ska göra där.

Andra planer för helgen: vattna, vattna, vattna och njuta. Tre härliga lediga dagar kvar!! På måndag ska det bli regn så då får jag ägna mig åt städning inne! :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Den där skuggan under trädet - det blir nog svårt för gräsmattan där. Märkte det redan förra sommaren. Själv har jag bara träningsplaner för helgen. Hundmöten med främmande vovvar. En liten utmaning. Men det funkar i alla fall.

2011-06-04 @ 15:53:47
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Ja du ibland är det omöjligt. En kompis till mig la hästgödsel och sedan bark över. Sen fick det ligga så till året därpå. Ny matjord och gräsfrö gjorde susen året där på.

Vad är det man säger: Att ligga i träda

2011-06-04 @ 21:32:29
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lisbeth: mm låter jättebra för gräset men tyvärr hade nog Alice trott att jag spridit ut jättegod MAT till henne då :)

2011-06-05 @ 03:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0