Alice trött men lycklig och mer trädgård

Igår fick Alice äntligen träffa  sin storasyster och svåger och hon svävade på små moln. Blev helt tokig av lycka :) Hon sov som en stock heeela natten och väckte mig med pussar som vanligt!

Tankarna på min blivande trädgård snurrar vidare - ojojoj. Jag har faktiskt haft trädgård en gång kom jag på - 300 kvm kvickrotodling på en koloni. Jag smög mig dit på kvällen med Roundup och trodde jag skulle bli helt lynchad. Roundup är inte poppis bland kolonister. Den kolonin blev aldrig någon trädgård... Men denna gång skall det faktiskt bli en trädgård! :)

Ytterligare en ros som kommer finnas: Comte de Chambord


Foto: Horst Hilscher



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Är riktigt avundsjuk Vill också ha

2011-03-21 @ 13:06:31
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0