Sömnlös natt

Håhåjaja - kan det vara så att min lilla räka ska börja löpa?? Nåt är det iaf - hon har hållit mig vaken HELA natten. Spankulerat omkring i lägenheten, hoppat ner från sängen för att strax efter vilja bli upplyft. Legat PÅ mig och bitit mig i näsan, lekt med pipleksaker... jaja you name it. Vakna har vi iaf varit. Halv 7 gav jag upp och nu verkar hon TRÖTT :-S
Lyssnar på morgonekot och hoppas innerligt våldet snart klingar av i Libyen och i andra länder (hör just att det är mycket spänt i Tunis igen). Illa illa.
Planer för idag - vila och samla krafter inför besöket på AF imorgon. Och min numera dagliga powerwalk! Ja förutom några hundpromenader, städning och allt det vanliga då såklart (inklusive leta JOBB!)

Kommentarer
Postat av: Acke

Bodde du på helgeandsgatan när flygeln spelades på natten?

2011-03-06 @ 21:39:30
Postat av: Lotta

Japp :)

2011-03-06 @ 23:15:37
URL: http://gladaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0