Back in business

Nu känner jag mig äntligen helt normal igen hurra!

Hemmet, trädgården och Alice (och jag) samtliga gruvligt eftersatta. Alice ska få sig en välbehövlig dusch idag med Barnängens balsam (tack Sven), jag dricker mitt morgonkaffe och studerar vattenspridarens magi. Känns lyxigt. I går eftermiddag öste jag ut lite dressjord, sådde lite och sedan blev jag bjuden på middag (tack Sven). Så det känns fint :)

På agendan idag:

Städa
Sortera hööööögen med ren tvätt
Bada Snuttan
Vattna

Låter som en fin dag :) Och imorgon jobb igen, ska bli KUL!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Härlig känsla Stanna kvar i den

Ha en bra morgon dag

2011-05-08 @ 15:15:34
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den funkade. Gräsmattan ger jag 9 veckor för att bli någotsånär normal, tar en tredjedel åt gången. Den ser ungefär lika bedrövlig ut som tidigare förutom att den har gröna tuvor som sticker upp här och där. Kommande helg ska jag ta lite bilder :)

2011-05-09 @ 05:49:30
Postat av: Lotta

Hm... råkade radera Birgittas kommentar! Men svaret kommer ovan :)) Ja känslan var bra och känslan idag minst lika bra! Synnerligen produktiv på jobbet! :)

2011-05-09 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0