Idag ska Alice bli bortskämd och hunddagis i Malmö

I eftermiddag skall Gertie passa Alice - och ända till imorgon. Hon SKA SOVA DÄR ojoj jag kommer sakna ihjäl mig! Men lyllo Gertie som får en liten gosesnutta i sängen! :) Gertie är min hundgud - verkligen.

Igår ringde jag runt till lite olika hunddagis i Malmö för att kolla om någon kunde ta Alice som dag-hund någon gång då och då. Och jag fick verkligen kalla fötter. Alice gamla dagis, Höje Hund o Park, måste vara unikt. Dagisen i Malmö har MASSA hundar, det vid mitt jobb har 60 hundar på 4 personal?! De sitter två och två i burar. Och daghundarna får sitta i egen bur och gå ut ensamma i rastgården. För denna tjänst vill de ha 250SEK per dag.

Nä minsann, då har hon det bättre med mig på jobbet - och kan hon vara hos Gertie ibland så blir det PARADISET :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0