Ledsen Maja

Vid kvart i sex kom då Maja igår för att vara hos mig och Alice till runt 20.30. Det funkade INTE. Först satte hon sig under en stol i trädgården. Sedan när vi andra gick in rusade hon raka vägen ut i hallen och satte sig vid dörren. När jag åt middag tittade hon försiktigt fram, men sedan när jag reste mig rusade hon ut i hallen igen. Och där satt hon och darrade. Stackars vovve. Så jag ringde efter en dryg timme till Irene som kom o hämtade henne och tog hem henne. Hon SPRANG raka vägen in till sin korg (och somnade förmodligen genast).
Stackars stackars Maja :(

Kommentarer
Postat av: l

Lilla stackars Maja. Tänk vad mycket hon går miste om i livet eller hon kanske inte gör det. Människor är olika och det är ju även hundar.

Och du inget dagis för Alice Fy så otrevligt att bli inlåst så där. det är inget liv

Kram

2011-11-08 @ 12:12:48
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0