Alice fick vilodag idag!

Idag har Camilla tagit hand om Alice heeela dagen. TACK!!! Min projektledare var i Malmö och då kan jag inte ha snuttis där - han springer in och ut ur mitt kontor hela tiden och Alice hade smitit och sprungit rally i korridoren :) Alice älskar att springa rally i korridorer. Och om människor ropar att hon ska låta bli blir det ÄNNU roligare!

Imorgon stundar hemmakontor och sedan mer inskloning som kontorshund torsdag fredag. Sedan välbehövlig helgvila! Både för vovve o matte!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Visst är det lustigt att det inte är så vanligt med kontorshundar i Sverige. Jag såg ett program på tv kommer inte ihåg vart det var men där måste man ha hund för att arbeta. Kontoret var inrett med speciella platser för hundarna. Kanske vore något här i vårt land. Trots allt är ju hunden människans bästa vän

2011-10-25 @ 20:20:19
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tänk ett kontor där man måste ha hund - fantastiskt!! Ja det vore absolut något! :)

2011-10-26 @ 03:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0