Sven och jag tycker olika

Tycke och smak ska man ju inte diskutera. Men när Sven igår sa att gräsmattan faktiskt (nästan) var det som var bäst i min lilla trädgård blev jag lite konfunderad...

Vad jag tycker är fint:







Gräsmattan - ett SORGLIGT kapitel eller Vad Sven tycker är fint





Vet inte om det är någon idé att ge mig på den nu i höst eller om det är lika bra att vänta till våren. Just som den började ta sig så grävdes det för stolpar och roshål och vips såg den ut såhär... suck suck. Fast kul att någon gillar den :) Ja förutom Alice då...



Kommentarer
Postat av: Ann Margret

Ett mysterium att han tyckte så. Var det ironi? Vad är den spräckliga blomman för sort? Ser mycket exotisk ut!

2011-09-04 @ 16:37:03
Postat av: Lotta

Ja ett mysterium.

Jadu någon sorts lilja... den är pytteliten men jätteexotisk! Vet inte namnet!

2011-09-04 @ 17:56:31
Postat av: Birgitta

Tyckte också den spräckliga blomman var fin. När man ser ut så i djurvärlden så säger färgerna "rör mig inte, jag är giftig". Så ett råd är: Ät inte blomman! ;-)

2011-09-05 @ 12:17:17
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mm... det var nog därför Sixten var prickig :) Ska inte äta den! :)

2011-09-05 @ 12:37:14
Postat av: Lisbeth

Hade precis tänkt fråga om den översta blomman. Hade inte väntat den i en svensk trädgård. Så vacker

Ha en fin morgondag

2011-09-06 @ 22:02:23
URL: http://tankelek.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0